Home Lean op de werkvloer Lean op het hoofdkantoor Trainingen Contact

“Progress cannot be generated when we are satisfied with existing situations.”

(Taiichi Ohno)

Lean hospitality trainingen en workshops

Lean is zowel een bedrijfsfilosofie als een werkmethodiek met een scala aan tools. Lean Hospitality Partners heeft een breed aanbod aan trainingen en workshops om kennis op te doen over Lean. Uiteraard geven wij workshops en trainingen op de locatie naar keus. Tevens passen wij het materiaal en casuïstiek aan op uw specifieke situatie. Onze trainingen en workshops zijn interactief en de deelnemer staat centraal.

Het afgelopen jaar hebben onze trainers ruim 400 medewerkers getraind in de Lean introductie training. De gemiddelde beoordeling voor onze trainingen op een 8,6.

Lean Yellow Belt voor de Hospitality branche (introductie training)

  • 1 dag
  • Geschikt voor alle niveaus
  • Mogelijkheid tot Yellow Belt examen

Lean Green Belt
training (uitgebreide training)

  • 3 dagen
  • Geschikt voor (operationeel) leidinggevenden
  • Mogelijkheid tot IIBLC® international Green Belt examen

Lean sturen
op cijfers

  • 0,5 dag
  • Geschikt voor (operationeel) leiding-gevenden
  • Handig in combinatie met de Dagstart workshop

Lean verbeteren door middel van kaizens

  • Minimaal 1 dag
  • Geschikt voor (operationeel) leiding-gevenden
  • Praktisch en toepasbaar op de werkplek

Lean procesverbetering
(VSM)

  • Minimaal 1 dag
  • Geschikt voor (operationeel) leiding-gevenden
  • Verspillingen direct inzichtelijk

Dagstart
in de praktijk

  • 0,5 dag
  • Theorie en praktijkoefeningen
  • Geschikt voor leidinggevenden en mede-werkers

Lean voorraadmanagement (5S) en safety

  • 0,5 dag
  • Theorie en praktijkoefeningen
  • Vooral geschikt voor operationele mede-werkers

Lean leiderschap en
coaching

  • Duur afhankelijk van de diepgang (minimum 0,5 dag)
  • Geschikt voor (operationeel) leiding-gevenden
  • Persoonlijk ontwikkelplan op basis van Lean aansturing

“When you go out into the workplace, you should be looking for things that you can do for your people there. You’ve got no business in the workplace if you’re just there to be there. You’ve got to be looking for changes you can make for the benefit of the people who are working there.”
(Taiichi Ohno)

Your browser is currently not supported

Don't worry, there is an easy fix. All you have to do is click the link below and follow the instructions.

outdatedbrowser.com